tisdag 31 december 2013

Gott nytt år !!!

Hoppas ni alla har en trevlig kväll och firar in det nya året med buller och bong !:)
Själva har vi nog haft det lugnaste nyårs firande någonsin ! Men ack så mysigt :) blev god mat bestående av fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Drack även ett rödvin som smakade otroligt gott !

Klädde upp mig till middagen med klänningen jag fick av min bästis, tycker det känns lite mer nyårs aktigt om man iaf gör sig lite finare än vanligt :)
Men kan erkänna att myskläderna åkte på ganska fort ;)
Vi har även tragiskt nog spelat Bingolotto ikväll haha ! Vann en hundring, kors i taket !:)

Köpte en våg tång till håret på elgigantens rea idag, blev super fina vågor ! Älskar när mitt hår är annat än platt, blir så mycket mer liv med lite lockar eller vågor :) får se hut länge dom sitter i !

Här kommer lite bilder på dagens outfit ( inköp från gårdagen ) och kvällen som har varit !
Med det säger jag tack och bock för detta året och hoppas ni vill fortsätta följa mig även 2014 !:)
Gott nytt år på er & god natt !!!!

Kram A











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar