lördag 7 december 2013

Ögoninflammation !

God morgon finingar !

Vilken skit morgon... Haha positiv ;)
Men vaknade med en jäkla ögoninflammation i högra ögat !:(
Hade något skräp i ögat igår så jag pillade och kliade väldigt mycket då, vet inte om det har med det att göra !?
Sjukt irri iaf då jag ser ut att ha blivit misshandlad !!!

Idag jobbar T så det blir till att terrorisera päronen idag !;)
Livia är redan där, hon skulle hjälpa mormor att skotta ! Så mysigt med snö :)
Sjukt att det är lucia på fredag !!!

Ikväll är det jag som står för middagen. Tänkte göra min viktväktar moussaka med grekisk sallad och tzatziki ! Mums så gott :)
Ska låna bilen av pappsen och åka å handla. Behöver även hämta ut mina fitness nudlar som jag beställt ! Bästa nudlarna ever och det bästa 0 points !!!!;)

Ha nu en fin dag så ska jag försöka bända upp ögat så jag ser ut som folk !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar