lördag 21 december 2013

Jul bestyr !

Hej på er !!!

Har nyss kommit hem efter en fullspäckad dag !
Mycket som ska grejas med innan jul veckan startat !:)

Men började denna härliga lördags morgon med en sväng till gymet :)
Körde 5 km på löpbandet och styrka på det. Förvånansvärt mycket folk på gymet, alla ska väl tok träna nu innan frossar veckan !;)

Efter det drog T och Livia iväg till donken å lunch ! En annan nöjde sig med en viktväktar soppa, jiiha !!! Haha inte den roligaste lördags lunchen men jag orkade fasiken inte göra något annat !
Vill hålla igen lite nu också för jag vet att det kommer bli mycket ändå om några dagar !

Livia har varit och lekt med sin bästis Wilma idag medans T och jag varit och handlat och varit till Ikea, resten av Uppsala var tydligen också där ! Fattar inte att man aldrig lär sig att vara ute i god tid !!!!!!

Ikväll blir det hemmagjord pizza och mys med hela min lilla älsklings familj !:)
Först ska jag bara slappa i soffan med klick blaskan och lite lätt jordgubbs kvarg med banan och vindruvor, mums !

Har även köpt lite färg till håret, har stans längsta utväxt och till frisören blir man ju ruinerad av att gå ! Så kör i lite själv och hoppas på icke kyckling resultat !;)

Hörs sen vänner och ha en riktigt trevlig lördags kväll !!!

Kram A


4 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur många points per dag har du?

    SvaraRadera
  2. Jag äter ca 26 points per dag, ska väl upp till 32 nu när jag ska hålla vikten ! Men tycker det är svårt att ändra antal points nu när man är van att äta på ett speciellt sätt ! Så fortsätter så här få länge jag inte fortsätter att gå ner för mkt :)

    SvaraRadera
  3. Käkar du upp din veckobonus jämt?
    Tänker du på vad du äter eller spelar det ingen roll så länge du håller dig till 26p?

    SvaraRadera
  4. Nu när jag har nått min målvikt så äter jag oftast upp hela vecko bonusen ! Brukar spara den till helgen eller om jag vet att jag ska bort på middag eller liknande !:)
    Under viktnedgången var jag lite striktare och skippade bonusen om jag ändå inte hade ngt speciellt att göra av den på !
    Jag äter ganska lite kolhydrater men däremot har jag svårt att sluta med bröd så jag väljer att prioritera mina points utefter vad jag älskar för typ av mat ! Har kommit fram till att jag inte har speciellt stort behov av pasta, ris eller potatis !

    SvaraRadera