fredag 6 december 2013

Rådhusgallerian, bästa julklapparna & för mycket vin ;)

Hej på er !

Verkar som stormen "Sven" nu har slagit till ! Gud så det stormar ute, mysigt så länge man får vara inne :)

Vidar har feber, suck ! Han somnade kl. 4 imorse efter mycket skrikande och bärande. Fy fasiken så trött jag var imorse !!!
Han är inte förkyld eller så utan bara feber, hoppas det går över snart !

Igår var jag med Anna och mamma på rådhusgallerian för ett event med vin och shopping !
Hade super trevligt verkligen :) det bästa av allt var att jag fick dom finaste julklapparna av mamma & pappa ( fast han var inte me ) !
Fick en odd molly kofta som jag alltid har önskat mig !!!:) sen provade jag även ett par please jeans som satt som ett smäck. Fick en smärre chock när mamma gick iväg en sväng och kom tillbaka med ännu en present till mig... Jeansen !!!!!!!! Så tack så hemskt mycket mina älskade föräldrar !:)

Fick även håret stylat av en frisör som var där, hon lockade med en platt tång. Blev super snyggt ! Kändes som en väldigt lyxig kväll :)

Vi käkade även en super god middag på Forno Romano, tog en pasta rätt som var gudomlig !
Är inte så van att äta pasta så blev lite uppblåst i magen ! Men helt klart värt det, var det godaste jag ätit på länge !:)

Nu ska jag åka till affären och köpa lite lunch och mer alvedon till lillhjärtat !

Hörs sen !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar