onsdag 18 december 2013

Taco kväll !

God kväll vänner !

Har nu dunsat ner i sängen efter en mysig middag med min bästa vän och barnens gudmor med sambo !
Skulle egentligen gått på restaurang men ingen av oss orkade klä upp oss och åka någonstans. Så fick bli tacos i hemmets lugna vrå istället :)
Blev lite julklapps utdelning också, barnen fick jätte fina saker och även mamman fick 2 super fina klänningar från London !!! Tack så hemskt mycket världens bästa Anna och Allan, luv u guys ;)
Visar bilderna imorgon när det är dags ljus och jag inte har en taco svullen mage hehe !

Annars idag har vi varit och kompletterat med dom sista klapparna till Livia, blev ett prinsessan Sofia slott och ett bädd set med samma prinsessa ! Hoppas hon blir nöjd hjärtat mitt :)
Annars får hon mest kläder av oss, denna lilla Donna är ju precis lika kläd tokig som sin mamma !:)
Hon blir verkligen mest glad när hon får nya kläder i present !!!

Imorgon bitti blir det en löp runda istället för gym eftersom jag ska iväg till Frida & lilla Liam :) blir så stressigt annars och är det något man har lärt sig sen man fick barn är att det är sällan något går som man har tänkt sig så bättre att ha gott om tid !;)
Tar gymet på fredag istället efter T kommit hem från sitt pass, för gymet ska jag till ;)

Nu ska jag försöka få min dotter att sova här, hon flirtade nämligen till sig en sov plats mellan oss inatt ! :)

Gott natt och hörs imorgon !

Kram S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar