måndag 2 december 2013

Bokat och klart !

God kväll på er vänner !

Nu ligger jag äntligen här i sängen, favvo stället nr uno :)
Har myst i soffan framför ensam mamma söker med mitt favvo kvälls fika !

Åkte till Gränby centrum efter Livias utvecklingssamtal, hittade en super fin adventsstjärna till vardagsrummet på Åhléns !:)
Otroligt fint mönster som gjorde sig väldigt bra i fönstret !

Ikväll har jag och min älskling bokat en hotell natt i Stockholm lucia helgen !:)
Ska handla julklappar till familjen och bara mysa jag och min underbara man !

Vi bokade på SAS radisson vid stationen, nära och bra ! Tyckte kung Carl blev lite dyrt då man inte spenderar jätte mycket tid på rummet !

Så viktigt att ta dessa tillfällen att komma iväg själva och bara rå om varandra... Vara ett par och inte bara mamma och pappa !
Tycker vi är ganska duktiga på det. Mycket tack vare snälla föräldrar som tar hand om sina barnbarn !:)

Nu på kvällen tog jag en skön pw med mamma, var riktigt skönt ute och jag tror man sover bättre med lite frisk luft i kroppen ;)

Men imorgon blir det slit på gymet igen, längtar !!!:)

God natt kära läsare !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar