söndag 29 december 2013

Mysig dag med BFF !

Hallå vänner !

Har haft en hel mysig dag med bästa vännen :)
Började morgonen med en liten sovmorgon, kidzen vaknade halv nio ! Tack för den ;)
Sen ringde jag mormor och frågade om Vidar kunde sova sin förmiddagslur hemma hos dom så jag kunde åka å träna ! Så gick över med ungarna och då ringer Anna och frågar om vi ska ses, så jag hämtar upp henne så åkte vi till gymet tillsammans ! Så kul att träna med nån för omväxlings skull !:)

Efter det åkte vi hem till mig och gjorde lunch och hängde. Skönt att få lite avlastning med Vidar också då han älskar sin gudmor ! Är tredje dagen utan T nu så börjar bli lite trött på att rodda allt själv... Men nu väntar 3 hela dagar av ledighet tillsammans innan cirkusen drar igång igen ! Ska njuta av varenda sekund som jag får ha min älskade man hemma !!!:)

Ikväll blir det en lungn kväll hemma med L & V... Har ingen aning om vad vi ska äta men blir något enkelt då jag inte alls känner för att laga nån mat ! Vet inte vad det är med mig om jag börjar bli sjuk kanske... Känner mig lite yr och illamående :( åh nej jag är inte gravid, thank god ;)
Hoppas jag känner mig piggare inför nyår !

Bjuder på en dagens outfit al'a hemma mys !:)

Kram A



1 kommentar: