söndag 1 december 2013

Första advent !

God kväll i stugorna !

Vilken första advent, full storm ute ! Höll på att frysa ihjäl när vi gick från restaurangen till bilen, burr !!!

Idag for jag T & Vidar ut en sväng för att leta lite jul saker. Kändes som att resten av stan tänkte samma tanke ! Gud va med folk det var i alla butiker ! Fick ihop några grejer men saknar fortfarande en stjärna modell större till vardagsrums fönstret. Tok slut överallt !:(

Hann i princip bara innanför dörren hemma så dök svärfar upp ! Vi hade bokat bord nere på stan med utsikt över slottet och fyrverkerierna ! Mötte upp mamma, pappa och Livia där då dom varit på stan hela dagen !

Åt en god Skagen macka till förrätt och sen tog jag lax, super smarrigt !

Efter middagen åkte vi allihop i samlad trupp till våran nya lgh som vi köpt !
Vi skulle få en visning till av säljaren och då visade det sig att han kunde idag :)
Kul att även T.s pappa kunde få se den live när han ändå var i stan !;)

När vi kom hem fick jag ett tok sug på allt jag kom åt, så knäckte nötter så det stänkte skal i hela vardagsrummet ! Hatar när jag får sånt där sug, finns liksom ingen hejd hehe !
Och nötter som är bland det värsta enligt viktväktar points !
Nä imorgon är det skärpning och nya tag !

Nä nu ska denna frusna mamma krypa under täcket och be till gudarna att ungarna vill sova HELA natten ! ;)

God natt på er !
Nu är det bara 23 dagar till julafton :)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar