fredag 27 december 2013

Mellandagsrea !

Hej svejs !

Då var man gräsänka i ca 3 dagar då ! T kommer jobba från tidig morgon till sen kväll under Storvreta cupen !
Cupen pågår först nu i 3 dagar med uppehåll för nyår, sen är det påt igen till 7 jan ! Puh... Blir många långa dagar själv med kidzen !!!
Tur att jag har snälla barn, ibland !;)

Idag har jag, kidzen och mamma varit en sväng till Gränby centrum för att titta lite på rean. OMG säger jag bara !! Så galet mycket folk, inte ens jag orkade springa i speciellt många affärer ! Sen var det lite för stimmigt för Vidar också som inte var så jätte nöjd. Blev iaf en tröja från Wera ( Åhléns ) och sen en svart stickad lite längre kofta från Gina ! Vidar senare :)

Får ta en shoppingdag en dag när jag inte behöver släpa på mina kära avkommor !;)
Det som jag känner just nu att jag skulle vilja ha är en kort svart kjol med en spetskant nertill, lite som en underkjol fast den ska inte vara en riktig underkjol såklart !:)

Idag hade jag även invägning... Hade gått upp till 57 kg, alltså 1 kg ! Helt okej då det varit julvecka !:) men nu blir det nyttigare än nyttigast då jag mår så mycket bättre när jag äter bra mat !:)
Ska försöka få in lite träning också dom dagarna vid nyår då T är ledig ! Mamma kanske kan ta kidzen nån timme nån dag !;)

Snart ska jag börja med maten, funderar på kassler gratäng ! Är sugen på något varmt men fräscht !

Hörs sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar