lördag 7 december 2013

Rea fynd och gripande bok.

Ville bara titta in och önska er en god natt vänner !
Sitter i sängen med min nya bok och försöker läsa lite. Sjukt svårt när ena ögat är halvt ihopklibbat !!!
Köpte Kristian Gidlunds bok som handlar om hans liv med cancer, en hemsk bok men sjukt bra skriven. Man blir berörd ända in i märgen !
Cancer... Vilken jävla skit sjukdom rent ut sagt ! Alla känner vi någon som är drabbad eller har drabbats själva.
Min mormor har haft bröstcancer större delen av hennes vuxna liv. Nu mår hon förhållandesvis bra men vad tungt det måste vara psykiskt att bära runt på. Ovetskapen om vad ens liv har att vänta på !
Nä FUCK cancer !!!

Nu känns det sjukt ytligt att lägga ut en bild på mina rea skor men så länge man inte har cancer så ska man njuta av livet och vars sjukt ytlig och lycklig !
Klänningen orkade jag inte fota så bild kommer på den senare ;)

Nä nu ska klet ögat sova för imorgon ska jag och älskade pappa ha en far och dotter lunch på stan med efterföljande julklapps shopping ! Mysigt :)
Så god natt å sov sött !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar