onsdag 25 december 2013

Sommaren är räddad !

Hej på er och god fortsättning på julen !

Vi håller på att göra oss iordning inför ankomsten av min kära svärfar med sambo !
Mår tyvärr lite halv illa :( hoppas det är något som jag har ätit och inte nån magsjuka som lurar bakom hörnet !!!
Blir lungt med mat och dricka för min del ikväll med andra ord !

Var till gymet vid 11 på dan när dom öppnade, så jävla skönt att röra lite på sig när man inte gjort annat än att goffa känns det som !
Var tydligen fler som kände likadant för satan vad me folk det var där !!!
Körde crosstrainer och styrka :)

Vi har även räddat sommaren idag ! Vi har bokat våran resa till torrevieja :)
Åker 21 juni och blir borta till 7 juli !!! Fy vad lovely det ska bli ! Älskar torre och det ska bli helt underbart att åka dit igen !
Vi flyger med SAS där vi hittade super billiga biljetter, 6200 för hela familjen !! Hur billigt som helst och bra avgångstider !
Längtar redan !!!:)

Nä nu ska jag ta mig i kragen och sätta på mig lite smink så man kan visa sig bland folk hehe !
Hörs sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar