torsdag 26 december 2013

Störande !

God kväll på er !

Har precis druckit en smoothie och ätit en macka, har inte blivit någon ordentlig mat på hela dagen ! Är inte ett dugg sugen på någonting... Min kropp mår verkligen inte bra av så här mycket skit nu för tiden ! Har mått illa och varit dålig i magen typ hela julveckan, blä !!!

Var som sagt ute på en pw idag, är så sjukt att det är så varmt fortfarande ! Hade underställ på och höll på att svettas ihjäl ! Undrar om det kommer någon snö överhuvudtaget i vinter !?

Är så otroligt störd på mitt hår !!! Trivs inte alls när det är så här platina blont... Ser ut som en jävla Barbie docka !!!
Jag kan ju inte släppa det heller när jag väl har börjat störa mig på det. Men det är ju så dyrt att gå till frisören så jag får helt enkelt stå ut !:(
Det lägger sig förhoppningsvis och ser lite naturligare ut när jag får lite utväxt och får köra lite silverschampo ett par gånger !

T är iväg och bygger en monter i Fyrishov, Storvreta cupen börjar ju imorgon så jag kommer att vara gräsänka ett tag nu framöver ! Tråkigt men det går nog fort !

Nu ska jag borsta tänderna på livis och lägga henne så jag kan lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av homeland !:)

Hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar