lördag 14 december 2013

Stockholm by night !

Trevlig lördag kväll vänner !

Sitter nu uppkrupet i soffan med mina älsklingar ! Livis är tok förkyld med en ögoninflammation på antågande ser det ut som :( mammas hjärta !
Är verkligen så skönt att komma iväg för lite egentid och kvalitets tid med min man, men det finns inget som får en lyckligare än att komma hem till sina två hjärtan !

Stockholm var för övrigt super ! God mat gott vin och massa shopping !:)
Blev en hel del julklappar men även lite till oss själva :) visar inköpen i ett annat inlägg !
Maten åt vi i gamla stan eller vi delade upp och åt förrätt på ett ställe och varmrätt på ett annat. Åt god pasta med ett glas rött på en italiensk restaurang som heter Paganini ! Jätte mysigt med helt ok mat ! Så dyrt i gamla stan bara om man jämför med resten av stan ! Men helt klart värt det då atmosfären i gamla stan är oslagbar !
Avslutade kvällen på top bar på vårt hotell royal Viking vid station. Jätte mysigt ställe med fin utsikt och skönt att bara kunna ta hissen ner till rummet när man är klar :)
Hotellet var bra, skönt med närheten till stationen och jätte bra frukost !
Min lågkalori yoggi fanns, hur glad blev inte jag ;)
Annars har denna helg viktväktar mässigt gått åt helvete, men å andra sidan så är det vid dessa speciella tillfällen man ska unna sig och jag är så sjukt strikt annars !
Men imorgon är det back 2 business :) strikt fram till jul med mat och träning !:)

Här kommer en bild kavalkad från helgen !

Kram A












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar