tisdag 17 december 2013

Träning & julmat !

God kväll kära läsare !

T nattar Vidar så passar på att titta in till er en sväng :)
Idag har jag varit på gymet, körde crosstrainer och styrka. Kör inga speciella muskelgrupper utan kör lite av allt. Eftersom jag bara gymar 2 gånger i veckan så vill man hinna med så mycket muskelgrupper som det bara går !

Jobbar mycket med magen just nu då det är mitt problem område. Efter 2 barn och en ganska stor viktnedgång så har jag lite för mycket lös hud för min smak ! Vet inte om allt går bort med enbart träning men känner inte att jag har lust att lägga ut 50000 kr på en bukplastik... Man får helt enkelt inse att ingen är perfekt !;)
Märker ändå skillnad så förhoppningsvis så hjälper kost och träning hela vägen !

På eftermiddagen åkte vi upp till Tierp en sväng till T's mamma. Blev bjudna på lite julmat och ungarna fick sina julklappar :) vi tog det idag då farmor jobbar typ hela julen och vi också har fullt upp !

Imorgon är det back to business för Livia ! Hon kryper på väggarna här hemma och snart är det ju dessutom jullov så hon ville hinna leka lite med hennes bästis Wilma innan vi går på ledighet !:)

På torsdag ska jag och Vidar göra något kul ! Vi ska till Stockholm och hälsa på en kollega till mig som fick barn ett par månader efter mig :) jobbar både med Frida och hennes sambo som är pilot på mitt jobb ! Super härliga människor båda två ! Ska bli super mysigt !!!:)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min kära man :)
Hörs imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar