söndag 15 december 2013

Stockholms shopping !

God kväll !!!

Nu har jag landat i soffan äntligen ! Livia äter lussebulle och tittar på film, T nattar Vidar och jag bara myyyser !;)
Tänkte passa på att visa lite av min shopping från huvudstaden :)
Kunde ha handlat hur mycket som helst och framförallt på Zara ! Fick dock behärska mig då T tycker att min shopping börjar gå över styr ;)

Blir nog iaf  en sväng till Stockholm i vår för lite vår/sommar shopping !!!:)

Zara hade inte bara fina kläder till mig även T hittade hur mycket som helst ! Han köpte han kavaj/jacka och en skjorta, super fina ! Sen kunde han ju inte låta bli att köpa ett par Nudie jeans också... Min man är jeansoman !!!;)

Nu ska jag fortsätta mitt soff mys !
Hörs imorgon, godnatt vänner !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar