måndag 16 december 2013

It's here !!!

Hej svejs vänner !

Nu ligger min viktväktar story uppe på deras hemsida ! Check it out ;)
Viktvaktarna.se !
Blev riktigt nöjd med intervjun, känns som att hon fångade det jag sa på ett bra sätt !:)
Korrigering på vikten bara ;) 57,5 om jag får be !!!;)

Livia är hemma från dagis idag då hon fortfarande är tok förkyld ! Bättre i ögonen iaf så det är ju skönt :)
Själv sitter jag och sörplar kaffe och försöker bli pigg, fy vad Vidar håller igång på natten !:( han är ju också förkyld men det känns som att det är något annat också för så snorig är han inte !!!
Sen är han ju tok glad när vi kommer in och ska natta om honom... Känns som han har kommit in i en ond cirkel bara ! Vi får tänka på att inte gå in till honom på en gång också utan försöka låta honom somna om själv ! Ja ja livet som småbarns förälder ;)

Fick en tanke inatt när jag inte kunde somna om efter ha varit inne hos V... Tänkte jag skulle prova göra en fiskbensfläta i mitt hår med hjälp av mitt löshår från hm !
Blev super bra och var enklare än jag trodde att göra själv. Ser lite slarvigt ut men det är ju så jag vill ha det :)
Blir nog jul & nyårs frisyr :)

Snart är det lunch dax, funderar på en omelett idag. Sen blir det nog köttfärssås och spagetti ikväll, mums !

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar