fredag 20 december 2013

What ??

God förmiddag och happy friday !:)

Gissa om jag blev förvånad imorse... Vägde mig och var helt säker på att jag gått upp minst ett halv kilo efter frossar helgen i Stockholm ! Men nej jag hade gått ner till 56,1 kg ?? Så sjukt hur kroppen funkar, ibland har man varit så sjukt strikt med mat och träning men ändå knappt gått ner någonting ! Medans som denna vecka känt att man fuskat lite med godis på helgen och så har man helt plötsligt tappat 1,5 kg !? Konstigt !!!:) men jag klagar inte nu sitter äntligen zebra byxorna som ett smäck !;)

Har just kommit in från en skön pw, fattar inte att det är julafton om 4 dagar när man är ute och går i höst jackan och ändå svettas ! Sen är det ju fortfarande alldeles grönt i skogen !
Lite julkänsla tack !!!

Idag är det bara jag och kidzen då T jobbar till åtta ! Så sjukt tråkigt när han jobbar fredag kvällar !:(
Men vi får försöka ha fredagsmys själva med lite god mat och mys i soffan !:)

Nu ska jag klä på mig och starta denna dag !

Hörs sen vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar