tisdag 31 december 2013

Bästa kvällen på länge !

Hej på er vänner och gott nytt år önskar jag er alla !!!:)

Ska ni göra något roligt ?? Själva ska vi inte göra ett skit !;) ska bli så skönt ! Blir god mat hemma med min älskade familj, sen får vi förhoppningsvis ungarna i säng hyfsat tidigt så jag och T kan ta ett glas vin och mysa i soffan själva !

Gårdagens kväll var sååå mysig ! Shopping, god mat, bio och egentid med min fina man ! Kunde inte ha varit bättre faktiskt :)
Var till le parc och åt mat, blev en plankstek som var grymt god ! Man blir aldrig missnöjd med maten på le parc ! Sen gick vi på hobbit, den var sådär faktiskt... Jag tycker det blir lite tjatigt faktiskt ! Sen gick vi på 3D och jag vet inte om det är mig det är fel på men jag gillade det inte alls ! Tyckte det var suddigt och jag ville bara slita av mig dom där jäkla glasögonen ! Inte värt att betala så mycket extra, då går jag hellre på vanlig bio !

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, har varit och kört årets sista pass på gymet !:)
Så skönt att röra på sig efter allt gott man satte i sig igår ;)
2014 ska bli mitt hälso år, ska bli så fit och snygg !;)
Stark är det nya smala som dom säger i modevärlden  !!!:)

Här kommer en bild kavalkad från gårdagen, shoppingen kommer i ett senare inlägg !:)

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar