måndag 16 december 2013

Egengjord rödbetssallad & powerwalk !

Hej !

Nu är man propp mätt :) gjorde egengjord rödbetssallad viktväktar style och åt jätte goda köttbullemackor :) riktig jul mat... Eller jag älskar det året rund !!!
Super enkelt att göra egen rödbetssallad, mycket godare och nyttigare :) recept kommer här !

4 pers.

Blanda samman,
1 dl lätt creme fraise med 1 dl lätt majonnäs & 1 msk senap.
Salt & peppar

Skär sen äpple & rödlök i små bitar å rör ner.
Ta färdig tärnade rödbetor på burk å låt rinna av, rör ner med resten av röran !
Låt stå i kylen ett par timmar innan servering !
Super smarrigt :)

Till lunch åt jag omelett, var jätte länge sen jag åt det så det var gott !

Innan middagen var jag ut på en pw. Gjorde lite styrke övningar när jag kom. Så skönt att få komma ut en sväng då man varit fast i denna sjukstugan ett par dagar !

Imorgon blir det gymet och sen ska vi upp till Tierp för lite julmat hos svärmor !

Ha en trevlig kväll vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar