tisdag 3 december 2013

Träning, förvisning och handling !

Hej på er !

Nu sitter jag i soffan med en skål vindruvor och hetsäter hehe !
Har märkt att sen jag börjat äta väldigt nyttigt så har jag ett större behov av att ha något i munnen hela tiden... Är det inte frukt så är det tuggummi !
Tur att jag får äta obegränsat med frukt och grönt !:)

Imorse var jag till gymet, så skönt ! Är verkligen något jag njuter av nu för tiden :)
Enda egentiden man har sen man fick familj ;)

Idag har vi haft en " förvisning " av vårt radhus. Mäklaren säger att det är ett stort intresse då hoppas på ett bra bud !:)
Skulle vara skönt att sälja innan den " riktiga " visningen ! Orkar inte tok städa hela tiden ;) man har väl aldrig så fint hemma som när man ska sälja !

Varit och handlat lite mat nu på em. Ska göra lax och en mozzarella sallad till middag, mums !
Men som sagt vindruvorna jag skulle ha i salladen är snart slut...;)

Hörs sen !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar