onsdag 11 december 2013

Kalas och mer på önskelistan !

Hej på er vänner !

Idag har varit en slapp dag till en början, V sov lite mer än 2 timmar på sin förmiddagslur så jag passade på att göra typ ingenting alls ! Låg bara och mös i sängen och läste på mobilen :)

Sen var vi till Gränby centrum en sväng då jag skulle köpa lite födelsedags presenter, dels till min kusin Gustav som fyllt år och sen till min moster som fyller år idag. Grattis på er !:)

Jag passade även på att kika på lite mer som jag kan önska mig i julklapp, hittade en super fin klänning på Gina och en klocka på ur & Penn ! Känns som min önskelista börjar bli rätt lång nu, får hoppas tomten känner sig extra givmild i år ;)

Ikväll ska jag och min älskade man dricks glögg och försöka se på hobbit filmen ! Inte det lättaste att se en hel lång film när man har oberäkneliga barn som kan vakna titt som tätt... Blir många pauser skulle jag tro ;)

Nu ska jag natta Vidar så hörs imorgon !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar