lördag 7 december 2013

Salva, smoothie & shopping !

Åhh har just druckit tidernas godaste smoothie !!!
Var och hämtade ut mina fitnessnudlar på posten och me i paketet låg en påse med protein pulver, smak choklad & mint ! Blandade detta med 1 banan, 2dl lätt mjölk och lite frysta hallon ! Mums mums säger jag bara, julen är räddad ! Måste beställa hem mer sånt !:) ( deras tanke också såklart ;) )

Har varit och handlat med pappa nu på em, köpte mat och salva till mitt öga. Ska gå och kleta in det och se om det hjälper ! Annars får jag gå runt och se ut som ett freak hela dan !;)

Pappa skulle in på bolaget så då passade en annan på att gå i diverse affärer. Och trot eller ej jag hann till och med shoppa lite hehe !

Hittade ett par jätte fina skor i äkta skinn från din sko för bara 149 kr !!! Hade kostat 799 och detta var sista paret, å min storlek dessutom ! Har haft sånt flyt på sko fronten på senaste tiden :)
Köpte även en jätte fin klänning på hm som jag tänkte ha när jag och T ska ut och äta i Stockholm lucia kvällen ! Gud vad jag längtar !:)
Visar allt ikväll !

Nu ska jag göra tzatziki !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar