måndag 23 december 2013

Snälla barn i julhetsen !:)

Hej på er !

Hoppas ni laddar för fullt inför årets enligt mig mysigaste vecka !:)
Älskar verkligen allt som har med julen att göra. Musiken, maten, lukterna och såklart julklapparna hehe ! Kommer nog aldrig att växa ifrån känslan och glädjen av att både ge och få julklappar !!!

Idag har jag och kidzen varit ute i julhetsen och handlat det sista, gick super bra då båda ungarna var som små ljus ! Är inte ofta det händer kan jag säga så thank you !;)

Ikväll blir det den obligatoriska uppesittarkvällen med Bingolotto, skinkmackor och röd tjut ! Fy fasiken så mysigt ! I år ska nån av oss vinna på dom där förbannade lotterna ! T laddar med 2 för säkerhets skull haha ! Nä allvarligt så tror jag det är omöjligt att vinna vi spelar för att det är tradition helt enkelt ! Vi har otur i spel men en jäkla tur i kärlek istället !:)

Nu tänkte jag passa på att titta på ett avsnitt av homeland när Vidar sover ! Vilken sjukt bra serie, fastnade på en gång ! Har svårt att hitta ro att se en hel lång film, antingen så somnar jag eller så blir man störd av vissa småmänniskor som inte kan sova !;) nä bättre med en serie som har avsnitt på 1 timme !!!

Vi hörs imorgon igen, men vill ändå passa på att önska alls läsare och mina vänner å familj en riktigt härlig jul ! Hoppas alla njuter och är med sina nära och kära !:)
Ni som ska ta bilen någonstans i vårt avlånga land, kör försiktigt !!!

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar