torsdag 12 december 2013

Fullt upp !

God kväll på er !

Här har dagen gått i rasande fart. Var till gymet imorse och sen solade på vägen hem, nu är man ready för imorgon ;)

Nu på kvällen har mormor varit här och sett efter Vidar medans jag och Livia var till hennes dagis och jul pysslade ! Blev några tomtar, ljus lyktor och lite fika, super mysigt !
Tog vagnen och gick dit då T hade bilen till jobbet och shit vad det blåste, värsta stormen på vägen hem ! Fått grym motion idag då jag tränat och gått fram och tillbaka till dagis 2 gånger !:)
Bra eftersom det är vägningsdag imorgon ;)

Idag blir Vidar hela 7 mån ! Så sjukt vad tiden verkligen bara springer iväg ! Samtidigt som det känns som att det inte var länge sen han låg i min mage så känns det ändå som att han alltid har varit en del av våran familj ! Galet så snabbt man vänjer sig och anpassar sig till 2 barns livet :)
Inte alltid en dans på rosor men det bästa i livet helt klart !!!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, kl 7 ringer klockan och ja det är super tidigt för denna tröttmössa familj :)
Lucia firande på livias dagis står på agendan och lite fika !
Sen ska vi äta lunch på mammas jobb och sen åker jag och min kära man till huvudstaden !:)
Gud så jag längtar efter lite egentid med T, är så mysigt att ta in på hotell och bara rå om varandra ett dygn :) sen är det julklapps shopping deluxe på lördag ! Vi och 1 miljon andra människor i Stockholm ! Tur att jag har en man som även han gillar att springa i affärer ;)

Nu ska jag måla klart mina naglar, förbereder för imorgon så slipper det bli stressigt !
Sov gott !!!

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar