torsdag 19 december 2013

Mys dag !:)

God kväll !

Vilken mysig dag jag haft !
Började dagen med en löprunda ute och så lite styrke övningar på yoga mattan hemma, inte så mysigt kanske hehe men skönt iaf !:)
Efter det gjorde jag och Vidar oss iordning och drog till Stockholm och mina fina vänner / kolleger !
Blev bjuden på god lunch och mycket trevligt sällskap :) hade kunnat stannat och pratat i en evighet, blir så när det var så länge sen vi sågs !;)

Vid tre bar det av mot dagis för att hämta upp Livia ! Hem och fixa mellis och sen har vi bara myst hemma !
Är lite orolig för Vidar, han är lite röd på och inuti ena örat... Sen kliar han mycket på örat också ! Tror det blir en sväng till vårdcentralen imorgon om han inte slutar .  Är så trött på alla sjukdomar just nu, känns som det har pågått i en evighet !:(

Imorgon ska jag försöks komma iväg till gymet om jag hinner ! T skulle på något möte vid elva men bara jag får komma dit och springa och köra några övningar är jag glad !:)
Fick för mig att jag skulle testa hur många armhävningar  jag kunde göra igår, alltså riktiga inga tant armhävningar på knä !;) 20 st klarade jag i ett svep, ganska bra med tanke på att jag inte klarade en enda innan jag gick ner i vikt och började träna !:) kul att se att det hjälper så pass mycket !

Här kommer även bilder på mina fina klänningar som jag fick av min BFF !;) så snygga men ack så tajta så får ta det lungt med julmaten i år om jag inte vill att dom ska explodera när jag andas ut hehe !;)

Vill även tacka Thomas på Statoil för den fina julkorgen med massa gott i ! Ska dock försöka hålla mig så långt borta från den där j**la korgen som det bara går !!!;)

Nu ska jag läsa min kära skvallerblaska innan jag slocknar ! Verkar som att kidzen somnat nu, är iaf tyst från bådas rum !:)

Kram och god natt !!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar