tisdag 10 december 2013

Gym & julklapp !

Hej på er !

Fy vilket slask väder vi har idag !:( hatar när det är sånt här mellan väder, antingen får det vara kallt eller varmt och just nu föredrar jag minus grader och snö !!!

Imorse åt jag mina 4 äggvitor drack en celcius och drog sen till gymet ! Körde en halvtimme på crosstrainern och sen styrka på det. Gick super bra, har nästan aldrig dagar längre där jag känner mig trött eller opeppad ! Älskar mina rutiner och att se fett omvandlad till muskler ;)

Nu på eftermiddagen har jag och kidzen varit ute och farit. Handlat lite på Coop, köpt sista julklappen till T och fyllt på med celcius i kylskåpet !
Så nu är man redo för middags bestyr och kvällen !
Blir nog soppa till mig ikväll då jag åt en mastig lunch, lax med wok & fitnessnudlar :) super gott ! Sen tog jag en smoothie till mellis också så känner mig rätt mätt fortfarande !
Men livis ska ha mat så måste hitta på något till henne iaf. Blir väl pasta om jag frågar henne vad hon vill ha !;)

Var till lager 157 idag för att titta vad jag eventuellt kan önska mig... Hittade en jätte fin paljett kjol ( som jag säkert har jätte stor användning för, NOT ) sen en collage tröja, hat en i grå och den är så skön ! Har sett dessa örhängen från snö också som tomten gärna får komma med !:)

Hörs senare, dags för middag nu !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar