torsdag 26 december 2013

Julen fortsätter...

God morgon vänner !

Hoppas ni har det bra och att ni inte har exploderat av all julmat !;)
Själv känner jag mig sjukt less på frosseriet ! Nu väljer man ju själv om man vill äta den där hundrade chokladbiten, men det är sååå svårt att låta bli när det finns vart man än vänder sig !!!
Bu vill jag ha vardag och nyttig mat igen !:)

Ska strax ut på en power walk så man får röra lite på sig innan nästa släkt sammankomst, puh !;)

Gårdagen var jätte trevlig och mitt illamående gick över, thank god :)
Hade min fina klänning från Gina som jag fick av min kära man i julklapp !
Vi hoppade julmaten och pappa gjorde karré i ugn med potatis, sallad och svampsås ! Mums :)
Vi åt hemma hos mamma och pappa men tog sen kidzen och gick vem till oss så vi kunde lägga Vidar . Drack lite vin och satt å pratade, jätte trevligt ! Livis följde med mormor och morfar hem då hon ville sova där, så vi fick en god natts sömn med bara en unge att hålla reda på !;)

Hörs mer sen !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar