måndag 9 december 2013

Julens fest klänningar !

God förmiddag kära läsare !

Ska strax slänga i mig lite lunch men tänkte först lägga ut bilder på mina 2 nya fest klänningar :)
Båda 2 är från hm.
Tror jag kör på den randiga på fredag i Stockholm, eller vad tycker ni !?

T jobbar till två sen hämtar han livis på dagis innan han kommer hem.
Sen ska dom skjutsa mig till gymet så jag får springa lite medans dom skulle byta en tröja på lager 157 !
Vägrar springa ute nu när det är snöigt och halt !!!

Vidar har nyss sovit en stund, bara 50 min men det var för att han hade lämnat en liten present i blöjan !;)
Är van att han sover nästan 2 timmar vid sin förmiddagslur ! Men det kunde man alltså fet glömma idag så fick inte mycket gjort alls !
Hann iaf ställa båda kidzen i kö till slavsta förskola ! Hoppas dom får plats där :)

Nä nu ropar eller snarare skriker min son på lite uppmärksamhet så hörs sen !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar