tisdag 24 december 2013

God jul !

God jul till er alla där ute i vårt regntunga land !
Ingen vidare julig jul i år, men vi får njuta av ledig tid med familjen, god mat och fina julklappar !:)

Vi hade lite mini jul igår redan på uppesittarkvällen där för övrigt T vann 100 spänn iaf haha !
Passade på att dela ut några klappar till kidzen och alla till oss vuxna så vi ska slippa släpa på så mycket till och från min mormor och morfar där vi ska va ikväll !

Jag fick jätte fina julklappar, hade önskat mig allihop ;)
En jättefin klocka i rose, 2 örhängen från snö även dom i rose :) sen en superfin klänning från Gina och en bondelid tröja ! Tack älskling :)

Idag har jag, T och Vidar varit upp en sväng till Gränby centrum för att ta in klockan jag fick och fika lite ! Sjukt mycket folk där trots att det är julafton !
Jag köpte en jätte fin mys dress från lindex och lite fina röda underkläder !;)
Måste ju vara fin för min man på julaftons kvällen hehe !

Vidar sover just nu men sen bär det av mot släkten !

Ännu en gång god jul och hoppas ni har det underbart tillsammans med nära och kära !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar