söndag 8 december 2013

Date med pappa :)

Hej på er !

Har just kommit hem från en dag med min fina pappa !
Vin lunch och julklappsshopping stod på listan !

Hittade jätte fina saker som jag tyvärr inte kan visa !;)
Men dom som ska få dom blir nog glada !
Själv hittade jag en super fin cocktail klänning som jag såg jessica almenäs ha på Nyhetsmorgon imorse ! Så sjukt fin och passar till julens alla firandet !

Snart ska jag börja med maten, blir lite jul käk ikväll 2 advent till ära :)
Så sjukt gott med julmat ! Mums :)

Vilken härlig dag det varit, sådär gnistrande juligt ! Älskar den första snön det är så fint !
Inatt fick vi sova hyfsat bra, Vidar vaknade bara några gånger !
Men ögoninflammationen har spridit sig till andra ögat också så fick bända upp båda ögonen inatt när jag gick upp på toa ! Hoppas det går bort snart !

Hoppas ni får en fortsatt fin 2 advent !:)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar