fredag 13 december 2013

Glad lucia !!!

Hej på er och glad lucia önskar vi er alla !

Här gick vi upp kl. 7 imorse och det var mörkt å segt kan jag säga ! Vi är ingen morgonpigg familj direkt ;)
Men fick i oss lite frukost och drog iväg till dagis jag och min lilla pepparkaks gumma !:)
Mormor anslöt sig efter ett tag och vi tittade på alla sötnosarna som sjöng så fint och hinkade lite kaffe !
Livia fick stanna kvar då dom skulle lussa för vårdcentralen också, dom ligger i samma hus som dagis så varje år går dom upp en trappa och lussar för personalen där !
Ska hämta livis vid halv tolv och sen bär det av mot mammas jobb för lite lunch. Min mormor och morfar skulle också komma dit, mysigt !

T är och tränar men borde dyka upp vilken minut som helst ! Jag och Vidar har varit hemma hos Li, vilton och Sigrid på lite kaffe ! Mysigt att kunna bara gå över en stund och prata lite strunt ! Kommer sakna det när vi flyttar !!!

Ska börja kolla lite smått vad som ska med till Stockholm nu så hörs sen !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar