lördag 30 november 2013

Gymet & fika besök !

Hallå !

Har precis lagt Vidar så nu har jag tid att kika in till er en sväng !:)

Började morgonen med att dumpa kidzen hos mamma och pappa ! Blev så sugen på gymet så jag drog dit en snabbis och sprang 5 km och körde några övningar. Perfekt sätt att börja lördagen enligt mig !

Kom hem tog en dusch och tog med mig rester av pizzan från igår till mammsen och pappsen för lite lunch !
Dom skulle iväg på lite ärenden då jag tog med mig odjuren hem igen.

Snart får vi fika besök av min kusin och hennes kille, mysigt !

Plockade ner jul sakerna från förrådet också, men hallå vi hade ju ingenting !!!
Tycker man köper nytt varje år men ändå så hittar man inget att plocka fram !?
Blir en sväng till rusta imorgon tror jag !:)

Ikväll blir det middag hos päronen då T jobbar. Ska göra en fläskfilé gryta, mums !
Sen ska Livia sova kvar där då hon ska me mamma och pappa ner på stan imorgon för att titta när lucian ska krönas !
Vi ska även ner på stan vi me men lite senare, har bokat bord på en restaurang . Ska möta upp familjen och T's pappa för lite första advents middag !:)

Nu ska jag fixa mellis till L !

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar