fredag 8 november 2013

TGIF

Halloj på er !

Nu är jag propp mätt efter våran super goda viktväktar pizza ! Skulle verkligen välja denna pizza framför köptas alla gånger, känns så mycket fräschare och man kan välja fyllning själv !:)

Idag har vi varit på Bvc med livia, 4 års kontroll för lill gumman ! Gick galant och hon klarade syn testet perfekt, min duktiga tjej ! Hon var lite nervös innan trodde inte riktigt på mig när jag sa att det inte var dags för sprutan förrän 5 års kontrollen !;)

Efter det åkte vi och åt sushi på Vero , livia fick välja lunch och då blir det alltid sushi !:)
Hon och jag brukat dela på en 12 bitars, väldigt smidigt !!!

Sen bar det av mot Tierp och farmor för lite fika... Glömde så klart min vv bar och det var otroligt svårt att motstå all fika då ! Men det var bara att skala en mandarin och titta åt andra hållet hehe !

Sen brummade vi tillbaka till stan och Coop för lite fredags handling. Det är lite av en tradition för mig och T att fredags handla, mysigt att strosa där tillsammans hela familjen i lugn och ro !
Handlade även allt till morgondagens festligheter ! Har förberett snittar och lite smått och gott !
Nu är det bara till att bestämma vad jag ska ha på mig imorgon... Alltid lika svårt ! Har så mycket jag vill ha på mig och är man inte ute så ofta så vill man ju passa på att ha på sig alla sina fina fest kläder !:)

Nu blir det idol mys med la familia och lite vindruvor som snacks. Försöket hålla igen på gottis ikväll då jag vet att det kommer gå åt en del points imorgon !;)

Hoppas ni får en mysig fredag kväll där ute i landet !
Hörs imorgon !

Kram A

2 kommentarer:

  1. Mysig dag, var tusan köper man VV bars?

    SvaraRadera
  2. Jag köper mina vv bars, chips mm på Viktväktarnas hemsida ( man måste vara medlem ) men Coop har några bars vet jag, dock inte lika goda som dom man kan beställa !

    SvaraRadera