fredag 29 november 2013

Familjedag !

God kväll i stugorna !

Har haft en mysig dag med familjen :)

Åkte till Vero som vanligt och åt lunch, blev sushi för mig och Livia. Vi brukar dela på en 12 bitars !
Så konstigt bara, dom senaste gångerna jag ätit sushi så har jag fått så galet ont i magen !:( tror det är den råa laxen jag inte tål !?
Så tråkigt när man inte kan äta något man tycker så mycket om !

Gick lite i butiker också, Livia hittade en prinsess klänning som hon blev helt kär i, svårt för T att säga nej när hon tittar med sina hundögon och säger snääälla...;)

Hon har lärt sig av sin mamma tror jag !:)

Själv köpte jag en jätte fin blus på lindex som jag tänkte ha på ett event som jag ska på i rådhusgallerian på torsdag !
Är mammas jobb q-med som har lite mingel med bubbel och shopping !:)
Blir nog ett glas vin på stationen efteråt också !

Har varit över en sväng till mamma och pappa nu efter maten. Blev bjuden på ett litet glas rött, mums :)

Nu fortsätter fredagsmyset här hemma, T har just tänt en brasa ! :)

Trevlig kväll på er !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar