söndag 24 november 2013

Söndags ångest, NOT !!!;)

God morgon finingar !

Gud så skönt med söndag ! Familjen är samlad igen och den här veckan ska jag träna gärnet, Gud så jag har längtat efter gymet denna veckan :)

Har kommit på att jag faktiskt älskar rutiner och tycker det är jobbigt med avbrott från vardagen... Men ibland är det skönt att få ett avbrott såklart !;)

Denna veckan är fullspäckad som vanligt, vi ska knäppa kort på vårt radhus som kommer ut till försäljning snart !:)
Sen är det jobb, träningar och familjeliv som ska pysslas ihop !

Ska även försöka klämma in några luncher med vänner som inte blivit av än. Är så svårt att hinna med vänner ibland när man har barn och familj som tar upp den mesta tiden !

Idag jobbat T till två, sen blir det mys med lilla familjen hela långa dan !!! Ska komma ut på en pw också när han kommer hem ! Skönt att röra lite på sig när det är fint väder.

Vill börja jul stöka lite, men känner att jag vill vänta tills korten är knäppta på huset ! Men sen ska tomtarna upp :)

Här kommer lite bilder på dagens outfit och på mina mys ungar från imorse. Vidar har nästan lärt sig att sitta själv, han behöver bli lite starkare i ryggen bara !!!:)

Ha en fin dag !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar