måndag 4 november 2013

Livia 4 år !

Den 4 november för fyra år sedan kom min lilla prinsessa till världen !
Efter att ha gått över i ca 2 veckor blev jag igångsatt kl 15.00 den 4 nov på akademiska i Uppsala.
Det tog ca 6 timmar så var hon ute hos oss !
Jag fick epidural och allt gick väldigt smidigt, allt som allt en väldigt bra förlossning !:)

Livia var världens gulligaste lilla tjej med mycket blont hår på skallen , vi kallade henne våran lilla "blond skalle" !:)

Hon gillade inte riktigt att sova så vi hade ett par ganska tuffa månader med lite sömn och många långa och kalla natt promenader !

Våran lilla tjej har alltid varit väldigt lillgammal trots hennes mini kropp så har man alltid tagit henne för äldre än var hon är.
Sen har hon ett jäkla humör också, kan gå från glad till arg på 2 sek... Undrar vem hon ärvt det av hehe !;)

Mode intresset verkar hon även ärvt av sin mamma, hon har väldigt starka åsikter om vad hon ska ha på sig och inte , vart ska detta sluta !?:)

Tycker det är så kul nu när hon blivit lite större och man kan hitta på saker med henne ! Bio, fika och shopping tycker vi om jag och min lilla älskling !

Har firat henne med lite bullar och presenter här hemma i sjukstugan, släkt kalas får vi ta när alla mår bra igen !:)

Här kommer lite bilder på Livia, från första halvåret till nu !
Enjoy :)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar