söndag 3 november 2013

Sjukstugan fortsätter...

Fy fan vad trött jag är på det här nu !!!
Känns som att det enda jag skriver om just nu är hur sjuka vi är !!!
Men det är så det ser ut hos Ridderströms just nu !:(
Jag mår skit, T mår skit och nu börjar Vidar bli dålig också... Han känns varm och är jätte rosslig i halsen ! Att jag själv är sjuk kan jag stå ut med ( även om det är sjukt jobbigt det me ) men när ens barn är dåliga då lider man !:(

Just nu ligger han i min famn och sover, var det enda sättet jag kunde lugna ner honom på !
Så jag får väl försöka ta en power nap sittandes ! Är galet trött då V vaknade ungefär varannan timme inatt !:(
Livet som småbarns förälder är ingen dans på rosor ibland...

Så här så det ut imorse hemma hos oss !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar