onsdag 27 november 2013

Fotografering !

Hej vänner !

Har nu smackat i mig en skink baguette till lunch, som sagt fantasin flödar hehe !;)

Har haft fotografen här på morgonen, blir nog super fina bilder. Han var väldigt petig och noga ! Bäddade i princip om våra sängar haha !

Lägger ut lite av resultatet när jag fått bilderna !

Gud vad jag känner att jag börjar bli rastlös av att gå hemma, mammaledighet är inte riktigt min grej helt enkelt ! Vill vara ute bland folk ( vuxna ) och känna att jag gör något som är roligt och där jag känner att jag gör något jag är bra på !
Är inte så inspirerande att byta bajs blöjor och gå runt med babybjörn hela dagarna... Är bättre på att vara mamma om jag får lite distans ibland, inte bara går hemma..,
Men tyvärr så blir det jag som får ta hela föräldraledigheten då T inte kan vara hemma ! Så bara att bita ihop och tänka att den här tiden faktiskt går väldigt fort ändå !

Igår kväll var ungarna så söta, satte Vidar i diskhon i hans bumbo stol. Satte på lite vatten och det tyckte han var fasligt skojigt !:) sen anslöt sig även syrran och började tvätta honom ! Så himla gulliga dom är ! Livia är världens bästa storasyster till lilla V ! Hon hjälper till otroligt mycket fast hon bara är 4 år, vad skulle jag göra utan mitt lilla hjärta !

Passa på att slappa lite nu när V sover, sen blir det prommis till dagis och hämta Livia !

Ha en härlig dag nu !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar