torsdag 14 november 2013

Storhandling & Tradera fynd !

Hej på er !

Dagarna går i ett som vanligt, tycker jag bara hinner kliva ur sängen på morgonen innan det är dags för middag !

Imorse var jag till gymet, körde lite crosstrainer och styrka ! Super skönt :) älskar gymet !!!
Efter det var det bara att röra sig hemåt för lunch och dusch..,
Körde sen T till jobbet så vi kunde ha bilen hemma idag ! Är ju så nedrans kallt att gå till dagis ( sen är jag vardags motions lat också !;) )

Innan vi hämtade Livia åkte vi in en sväng på bolandcity, behövde fixa några slags tossor till Vidar nu när det börjar bli kallt ! Hittade ett par gosiga  på Cubus !

Hämtade upp Livia och så bar det av till Coop för storhandling. Vi handlar oftast tillsammans hela familjen på fredagar men imorgon har vi lite annat och stå i så vi hinner inte då !;)

Nu är rotfrukterna i ugnen och snart åker även laxen in ! Älskar verkligen lax så himla fräscht med fisk, man blir inte så tung i magen efter !

Fick hem en kappa som jag vunnit på Tradera :)
Jag har ju letat efter en i rak modell och så hittade jag än på Tradera som jag vann för 300 kr, vilket kap !!!:)

Nä dags att greja med maten, är vrål hungrig !

Här kommer lite bilder från dagen !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar