torsdag 14 november 2013

Helgplaner !

God kväll på er !

Nu har vi äntligen fått i säng ungarna, tänk när man bara hade sig själv att göra ordning inför natten... Vad smidigt och fort det måste ha gått !!!:)

 Känner mig lite sliten idag, Vidar har varit lite halv grinig så mycket böra runt på honom har det blivit ! Han är ju så sjukt tung nu för tiden så man fått lätt ont  i ryggen :( längtar tills han kan sitta själv, tror han kan roa sig själv lite mera då !
Livia både kröp och satt vid 6 mån så han är lite seg min kära son !:)

På lördag kommer ungarnas kära gudmor hit med sin kille och ska sitta barnvakt !
Vi tänkte gå ut på restaurang med mamma och pappa !:)
Det har nog inte hänt sen innan Livia kom !
Har ju blivit så att ska vi ut så har dom fått suttit barnvakt ! Men nu har vi Anna & Allan och det känns super skönt för kidzen älskar dom !:)

Vi går nog till vårat stammis ställe här i Uppsala. " le parc "
Sjukt god mat och bästa servicen av våran finska vän Matti !!!:)
Har verkligen aldrig blivit missnöjd där !!

Funderar vad jag ska ha på mig ?? Blir nog min nya blus från hm med antingen kavaj byxor som hör på bilden eller med svart kjol, vad tycker ni ??;)

Slänger upp en bild på kvällens middag också, lax med rotfrukter i ugn och lätt creme fraise ( vitlök parmesan ) enkelt och gott !
Imorgon är det vägning igen ! Jag tycker det är viktigt att jag fortsätter att väga mig trots att jag nått min målvikt ! Vill hålla koll så att man inte spårar ut !:)

God natt på er och sov sött !!!

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar