måndag 18 november 2013

Ny säng & boende :)

The secret is out !!!

Idag skrev vi kontrakt på ett nytt boende :)
Vi har köpt en 108 kvm stor takvåning i slavsta, Uppsala !

Det är verkligen dröm lägenheten med 4 meter i takhöjd och öppen spis !
Planlösningen är grym och jag längtar så grymt mycket efter att få inreda mitt dröm boende !:)

Jobbigt att vi inte riktigt vet när vi kommer att få flytta in... Kan vara om 3 mån men kan även bli sista maj som är absolut sista dagen innan tillträde ! Han vi har köpt av har nämligen inte hittat något han vill köpa ! Han letat tydligen hus i Årsta och det är tydligen inte det lättaste ...

Men men skönt att veta att det är klart iaf och att det kommer bli vårt så småningom :) sen kan det vara skönt att få tid att ställa in sig på allt och att vi verkligen ska flytta ! Vi trivs ju ändå otroligt bra i Sävja och vårat radhus , men det kommer bli ännu bättre det känner jag på mig !!;)

Ligger nu nerbäddad i våran nya säng från chilli ! Så himla härligt att ha lite större och defenetivt skönare säng !!! Luktar så där nytt och fräscht :)

Nu blir det till att sova , är fullt ös imorgon också med träningar, städning inför fotografen som kommer och fotar huset och bank besök ! Sen vill jag ju passa på att mysa med älsklingen också som åker på jobb till Göteborg på onsdag och inte kommer hem förrän på lördag morgon, snyft !!!

På fredag har jag iaf barnvakt för då ska jag och Anna på Ladies night !!!:) så himla skoj !!!

Hörs imorgon gott folk !
God natt :)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar