onsdag 13 november 2013

God natt !

God kväll !

Ville bara säga god natt !:)

Håller på att lägga ungarna, en är sövd den andra håller jag på att vänta ut !
Hör hur hon pratar för sig själv inne på sitt rum, verkar vara en grej hon håller på med innan hon kommer till ro ! Kanske berättar hon en god natt saga för mjukisdjuren ;)

Längtar dock ner till min kvälls yoggi så nu får hon gärna shut it !;)

Annars har kvällen varit väldigt lugn, mamma och pappa var här på middag men annars har vi mest pysslat här hemma, alltid tvätt som ska hängas och disk som ska diskas ! Glammigt liv va !??;)

Får se när T kommer hem ikväll / natt ! Har så svårt att somna när han inte är hemma !

Imorgon är det gym dax, längtar redan ! Älskar att jag fått in en rutin att jag bara gör det !
Man ska inte tänka så mycket, just do it !!!:)

Har lite idéer om en foto vägg... Gillar verkligen att blanda svartvita foton på familjen med lite glam bilder typ denna från Chanel !
Får se om jag får till det i framtiden !:)

Nä dags att säga god natt finingar !

Hörs imorgon igen !!!

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar