måndag 18 november 2013

God morgon

Hej vänner !

Ville bara titta in och önska er en fin dag !!!
Jag har precis fått Vidar att somna sin förmiddags lur, så nu har jag tid att sitta med telefonen en stund !;)

Idag är det verkligen fullt upp ! T är iväg till jobbet en sväng och betar av lite jobb innan han åker till Göteborg på onsdag ! Sen ska vi på vårat " hemliga " möte kl ett ! Ikväll avslöjar jag vad det är vi håller på med !!;) sen ska vi hämta säng och montera ihop den, åka och slänga gamla sängen och en diskmaskin som stått på altanen way to long !!!

Iväg en sväng till Ikea då vi behöver inhandla nya lampor att ha över sängen och några slags hyllor som vi ska ha istället för sängbord !
Hem igen få i ungar mat, sen blir det storstädning deluxe inför imorgon för då behöver det vars top notch hör hemma ( hör ihop med lilla hemligheten ) bi kanske börjar ana vad vi håller på med !?;)
Puh känner mig trött bara av att tänka på alla måsten ! Men det är ju kul också :)

Idag fyller även min älskade mormor 71 år, hurra hurra hurra !!!:)
Tänk att få ha en så relativt ung mormor som trots den där äckliga cancern hon haft halva sitt liv är så pass pigg och får va med när mina barn växer upp ! Livia verkligen älskar henne och det är så kul och se när dom sitter där och dividerar :)

Nä nu måste jag få lite nytta gjort innan odjuret vaknar igen !;)

Lägger upp min favvo bild på V, kan man bli annat än glad när man ser den !:)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar