lördag 2 november 2013

Närakuten, kalas och slut som människa...

Hej på er !

Vilken dag säger jag bara !!!
Full fart från morgon tills nu , puh !

Började med att T kände sig jätte dålig inatt och jag hade rätt ont i halsen jag me ! Slutade med att vi båda inte kunde sova så vi hamnade i soffan halv 1 inatt med en varsin kopp te ! Lite mysigt faktiskt ;)
Imorse hade T så ont i hals och öron så att han inte visste vart han skulle ta vägen !:( jag skickade iväg honom till närakuten men det är ju inte mycket dom kan göra när det är ett virus !
Så T har haft soff läge hela dan, mamma fick ta Vidar medans jag och Livia åkte iväg på hennes kalas !
Kalaset blev jätte lyckat och hon var mer än nöjd !!!:)
Hade inte tänkt på att det är höstlov bara så det var galet mycket folk !
Men helt klart värt pengarna för att slippa allt fix och framför allt städningen efteråt !;)

Livia hade valt prinsess rummet och det var jätte fint och tjejigt , helt klart ett rum i våran prinsessas smak !

Nu har jag hämtat Vidar och lämnat Livia som ska sova hos mormor och morfar inatt !
Vidar sover även just nu så får passa på att samla krafterna i soffan en stund !:)

Här kommer lite bilder från dagen !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar