fredag 1 november 2013

I mål !!!!!!!!!!!

TGIF !!!!:)

Fredag och vägnings dag... Å ja jag har äntligen nått min målvikt !:)
58,7 kg stod det på vågen denna underbara morgon !

Känns så jäkla skönt att ha lyckats med något jag för 1 1/2 år sedan trodde var omöjligt...
Men nu är det bevisat att har man bara viljan, motivation och kunskap så går det !!!

Jag kan med garanti säga att jag aldrig kommer att bli " tjock " igen ! Självklart kommer jag tillåta mig själv att gå upp något kilo på sem / sommaren och så men jag kommer att ha kontroll denna gång !!!

Nu är det fokus på att hålla vikten och att få fast och snygg kropp. För hur mycket man än går ner i vikt så blir magen inte fast och platt av sig själv utan det kommer krävas många timmar i veckan på gym och i spåret. Men som tur är så ser jag inte det som ett problem längre utan en självklarhet !
Behöver träningen för att orka med vardagen man blir så mycket piggare och gladare av att träna !

Ikväll blir det till att fira med viktväktar pizza och kanske ett glas rött på de !;)

Hörs sen !

Kram A




1 kommentar:

  1. Fantastiskt bra jobbat!!!

    Nu när du hittat ett bra upplägg, kan du inte dela med dig med hur en dag ser ut för dig?
    Vad äter du?
    hur mycket?
    när äter du?
    Vad tränar du och hur ofta?

    Grattis igen!

    SvaraRadera