lördag 23 november 2013

Underbart rolig kväll !

Hej på er !

Nu har jag krupit in under filten i soffan, har varit med Vidar och handlat lite mat till ikväll. T var så trött efter en intensiv tripp till Götet med långa dagar och sena nätter, så honom lämnade jag hemma tillsammans med Livia !:)

Har köpt min favorit tidning mama och vindruvor, så nu blir det lite slapp medans Vidar sover en sväng !

Gårdagen var bland dom roligaste kvällarna på länge !
Själva jobbet gick fort, typ 40 min sen var vi klara att gå !
Jag och Anna tog en taxi till en super mysig kvarterskrog i Luthagen, dom har super god mat och är jätte billiga ! Så där tog vi in lite bubbel och en burrito :) tok mätta som vi blev behövde vi röra lite på fläsket så vi tog en prommis tillbaka till Fyrishov och showen som började nio. Mötte Li och några till och dansade, sjöng och hade jätte roligt ! Andreas Lundstedt och järvheden var bäst tycker jag, bjöd på sig själva och Andreas körde ett Alcazar medley, what not to like ;)

Efter showen drog jag och Anna till flustret och fortsatte dansandet ! Var jätte mycket folk och bra med ös så det var super kul där me ! Var inte hemma förrän halv tre men mådde bra då jag inte druckit så mycket, jag pallar inte att bli full längre så jag fin dricker mest lite mousserande nu för tiden !:)

Sov ända till kvart över tio imorse, så välbehövligt och skönt !
Sen hem till kidzen, det är endo mysigast att var hemma med la familia :)

Ikväll blir det lugna gatan med " så mycket bättre " och Skagen mackor. Mys med min älskade man som jag saknat så står även på agendan !:)

Ha en härlig kväll nu !

Här kommer bilder från gårdagen :)

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar