lördag 16 november 2013

Lördag !!! :)

God förmiddag på er vänner !
Känner mig lite trött denna lördag , tror jag fick gå in till Vidar och även Livia typ 8 gånger inatt !!
Kan dom inte bara SOVA !!!!! Grrr :(

Tänkte vara hurtig iaf imorse och ta mig ut på en spring tur, gick sådär det me ... Telefon j***ln la av efter typ 1,5 km !!! Snacka om dåligt batteri, jag hade liksom 50 % när jag drog ut !
Sprang bara 4,3 km och fick gå upp för en backe som jag höll på att tuppa av i ! Men men det viktigaste var att jag kom ut iaf !;)

Vidar sover så jag har passat på att plocka undan lite grann här hemma, såg ut som ett bombnedslag ! Livis är sjukt duktig på att dra fram allt hon äger och sen inte plocka undan efter sig !

Ska åka en sväng till Gränby centrum när V vaknat, T ska hämta sin nya iPhone och så passar vi på att äta lunch när vi ändå är där.

Våran säng hade även den kommit hem, men verkar inte som vi får tag på någon mini buss idag så vi får väl hämta den på måndag istället !:)

Anna & Allan kommer vid 4 sen bär det av ner på stan med mamma och pappa ! Så kul att få lite egen tid med dom utan kidzen hängandes i hasorna !;) ska äta och dricka gott hela kvällen lång !!!:)

Ha en härlig dag !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar