lördag 9 november 2013

Fest !

Hej på er !

Passar på att slänga in ett inlägg medans naglarna torkar !;)

Idag känner jag mig lite mör, kunde verkligen inte sova igår ! Fattar inte jag brukar aldrig ha några som helst problem att somna på studs !?
Så typiskt när äntligen ungarna sover !!! Somnade nog vid 2 tiden och det mina vänner trots fredag å allt är väääldigt sent för denna småbarns morsa !;)

Imorse tog jag mig iaf i kragen och stack ut på en löp runda, sjukt tungt med väldigt skönt efteråt !:)
Stack även iväg en snabbis till solariet för att få lite färg på min bleka nos !
Lurade även T att det var kö vid solningen och att jag var tvungen att åka en sväng till Ica innan jag kom hem... Men jag stack snabbt som gatan upp till Gränby centrum för att inhandla en farsdags present från kidzen !
Han fick den dock idag då han jobbar hela dagen imorgon ! Blev en jätte fin tröja från bondelid som jag visste att han önskade sig ! Han fick även en stor chokladkaka så att han ska orka med vild djuren själv ikväll då denna mamma ska på fest !;)

Ska snart rulla över till mamma måste bara bättra på sminket och naglarna !

Här kommer lite outfit bilder från dagen och även det jag ska ha på mig ikväll !

Trevlig lördag kväll !:)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar