tisdag 26 november 2013

Städmani och en jävla räkning !

Tjingeling på er !

Denna dagen har gått åt till att städa. Fy fan vilken tid det tar när man är grundlig ! Var tvungen att ta en del fönster också, gick knappt att se ut hehe !

Åkte och solade innan jag började, skulle ju ändå bli svettig och det var ju bra att vara uppvärmd innan !;)

Skjutsade sen iväg T till jobbet och hämtade Livia direkt efter. Tog en sväng upp till Gränby centrum, stackars barn det enda dom gör är och springer och shoppar med mamma ! Får muta L med fika så håller hon sig nöjd ett tag iaf, Vidar han bryr sig ju inte än men snart börjar han väl protestera !;)

Kan inte hjälpa det men gå på 4h gården eller sitta i en lekpark och frysa är bland det värsta jag vet ! Fy vilken dålig mamma jag är... Men men dom överlever nog annars får jag betala för dyra terapi samtal när dom blir äldre !

Bär jag kom hem fick jag en smärre chock ! Vi hade en elektriker som var här och hjälpte oss med elen när vi light renoverade vårt kök. Jag visste ju att det är dyrt med elektriker men 5400kr efter ROT dessutom var fan å ta i !!!:( kunde gjort betydligt roligare saker för dom pengarna, grrr !!!

Nu ska jag göra mat till mig och Livia, är inne i en riktig mat torka ! Har varken lust att laga mat eller komma på något att göra... Blir typ samma hela tiden, men imorgon ska jag testa en fisk taco rätt som grannen tipsade mig om ! Kommer med betyg och recept på den imorgon !

Hörs sen vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar