måndag 4 november 2013

Inte mycket att rapportera...

Ja ni inte mycket att rapportera här inte !
T är döende ( man som har influensan är döende )
Livia är på dagis, Vidar är också dålig och skriker, snörvlar och hostar mest !
Jag försöker mest bara överleva just nu... Har knappt sovit på 3 dagar, är själv inte helt hundra och får av försåtliga själ rådda allt här hemma just nu !

Gud va jag längtar tills dagen då alla är friska och fått sova en hel natt , då ska jag ge mig en klapp på axeln( och kanske en ny tröja också hehe ) och tänka " i did it " !!!
Tills dess ska jag bryta ihop och komma igen och tänka att vi åtminstone har mat på bordet och ingen dödlig sjukdom ( förutom T då ;) )

Sitter just nu med Vidar i knät, enda sättet han vill sova på just nu ! Så jävla jobbigt att försöka hålla igen mina hostningar bara, han hoppar till och blir så jäkla rädd varje gång !

Idag fyller även min prinsessa år !!!:)
Grattis älskade livia på din 4 års dag !!!
Ett längre inlägg om min älskade dotter kommer sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar